heyy babe , im owner (: just call me eyqa for short . sixteen ;D TAKEN

BOYFRIEND ♥


biee , im yours and you are mines k ? 14/06 ilovveyou sweetheartt

Friday 17 June 2011

JANJI !

Cubalah kau mengerti ,
Perasaan hatiku ,
Ku cinta kamu ,
Hanya itu aku tahu ,

Dan takkan berulang lagi ,
Silapku yang dulu ,
Meninggalkanmu ,
Ntuk kedua kali takkan berlaku ,

Aku akan ,
Selalu menjaga dan mencintaimu ,
Aku janji ,
Padamu takkan menduakanmu ,

Dan takkan berulang lagi ,
Silapku yang dulu ,
Meninggalkanmu ,
Ntuk kedua kali takkan berlaku ,

Aku akan ,
Selalu menjaga dan mencintaimu ,
Aku janji ,
Padamu takkan menduakanmu ,

Ku janji ,
Akan mencintaimu ,

Aku akan ,
Selalu menjaga dan mencintaimu ,
Aku janji ,
Padamu takkan menduakanmu ,
*ulang sekali lagi

Takkan menduakanmu .

No comments:

Post a Comment