heyy babe , im owner (: just call me eyqa for short . sixteen ;D TAKEN

BOYFRIEND ♥


biee , im yours and you are mines k ? 14/06 ilovveyou sweetheartt

Friday 22 July 2011

Love ♥

- Muhamad Haniff Marzuki -
Dia boyfriend aku , tarikh ni bermakne bagi aku and si dia (14.06.2011)
Now , dia milik aku and aku milik dia . 
Btw aku tahu hubungan aku dengan dia , ramai orang tak suke .
Btw , boyfiee aku cakap ni semua halangan dan rintangan yang kiteh orang kene hadapi ,
kiteh orang kene cuba untuk menempuh segala rintangan yang ada .
Btw harini dah #sebulan sembilan hari aku bersama dia .
Macam macam dah berlaku dalam masa sebulan sembilan hari niii .
Btw , aku happy dapat bersama dengan kau .
Aku harap kiteh dapat kekal hingga aku mati .
Even kiteh tak kekal aku harap nanti time aku dah nazak kau akan ade di samping aku .
Hopefully , akan terjadi macam tu .
Btw aku nak cakap selama aku hidup ni , aku perlukan kau .
Kau tolong jage aku sebaik mungkin , aku taknak dikecewakan .
Btw dalam mase sebulan sembilan hari ni aku happy , happy sangat sangat dengan kau . 
Cuma satu permintaan ku yang kau harus turuti . Aku nak dalam perhubungan kiteh kau harus Jujur ,
pleaseeee jangan menipu aku coz aku taksuke .
And jangan sampai kepercayaan aku dekat kau hilang k .
Ingat tuhh , Kbaii . 143 

No comments:

Post a Comment