heyy babe , im owner (: just call me eyqa for short . sixteen ;D TAKEN

BOYFRIEND ♥


biee , im yours and you are mines k ? 14/06 ilovveyou sweetheartt

Saturday 23 July 2011

Nama kita ♥

Nur Syafiqah & Muhamad Haniff 
Dalam gambar tu ade nama aku dengan si dia , wahhhhh suke nyeee
Button ni aku buat time sekolah aku adakan 'hari usahawan'
Aku tengok ramai budak budak berkerumun buat , aku pulak nak buat #menyibuk :P
Then aku taye dea , nak tak buat nama ?
Dea pun nak je kan . Last last dah siap jadi macam kat atas tu .
Cantikkkkkkk kannnnn ???
Suke aku tengokk . Btw aku nak simpan sampai bila bila . 
If aku tak bersama dengan dea lagi pun aku akan simpan .
Bende tu ibarat kenangan aku . Aku akan simpan leklok . Aku akan jage baik baik .
And aku pun dah cakap dengan dea , simpan baik baik , jangan bagi hilang . 
Dea pun simpann . Walawehhh dea dengar cakap aku #terharu :'>
Btw , gabungan nama kita 'EYKAANEP' 
sedap kan nama tuh , sweeeeeeeet nye , teheeee :'>
Iloikeeeeee . Btw Iloveyouuuuuuu MHM 

No comments:

Post a Comment