heyy babe , im owner (: just call me eyqa for short . sixteen ;D TAKEN

BOYFRIEND ♥


biee , im yours and you are mines k ? 14/06 ilovveyou sweetheartt

Thursday 14 July 2011

sukeeeeeeeeeeeee :'>

Happy gilaaa harini aku dengan si dia , Muhamad Haniff Marzuki . Pagi dah meet , petang pun nak meet jugak hmm tak kesah ahh aku sukeeeeeee :'> . Harini aku jumpe dia lame ouhhh , nak lepas rindu macam ni ahh Hahaha XD . Aku taktahu kenape semalam time aku meet dia aku happy sangat sangat coz MUNGKIN pasal hari and tarikh . Maklum aah ANNIVERSARY genap sebulan dengan dia , teheeeeeeee :') syukur Alhamdulillah  . Now , aku masih TERfikir and TERbayang pasal tadi , whoahhhhhhhhhh :>
Sumpah , semalam best gila meet dengan b . Itulah hari paling best kot . Sebelum sebelum ni ade je masalah tapi semalam lain kan , heeee . Sayang suke macam tuh . Tapiiii , dalam sukeee sukee , TERingat b ahh .
Rindu b :'<
Macam mane ni b ?? Baru tadi jumpe , rindu balik dekat b dah tahap gaban ni :>
Btw sayang happy . ANNIVERSARY sayang sebulan dengan b , sumpah sayang takkan lupekan . Best kot tadi lepak . Tengok aa sekarang sayang dah rindu b . Hmm b , sayang happy tadi kiteh lepak . Takde gadoh gadoh kan . Best gilaaaaa b . Takboleh lupe !! Hihihi :)
Bieeeeee imysm , rindu kiteh meet semalam hee :) #Iloveyouuuuuuuuu bie :-* kbai 

No comments:

Post a Comment