heyy babe , im owner (: just call me eyqa for short . sixteen ;D TAKEN

BOYFRIEND ♥


biee , im yours and you are mines k ? 14/06 ilovveyou sweetheartt

Wednesday 13 July 2011

whoatttttttttt !!

whoatttttttttt >__<
tadi aku jumpe si dia , weeeeeeeeee sumpah sukeeeeeeeee :')
boleh aku lepas rindu tadi . hmmm macam macam tadi kiteh orang story , gelak ketawe . hmm macam macam aah . btw aku rindu muke diaaaaa . tapiiiiiii kenape semua nye berakhir macam ni . aku pening :|
setiap kali aku meet dia , kenape akan berlaku semua ni .
And now aku pening gilaaa doh . dia boleh cakap hidup dia sememang nye tak penting bagi aku . Hmm , sumpah aku rase nak menangis dia cakap macam tuh kat aku . Kenape selalu dia cakap macam tuh kat aku hahh ?? Aku rase dia cakap macam tu coz dia takpercaye kan aku kot , kan ??
Hmm nak buat macam mane orang dah takpercaye , aku TERpakse terima . Hmmm mungkin dia tak sayang aku . Hmm entah . Tapi aku percaye dia . Aku nak dia wehhhh . Aku taknak kehilangan dia . Tapiiiiiiii dia takpercaye aku . Kenape kenape and kenape wehhh ? Takfaham aku !!
Hmmm , kau ingat lah b aku sayang kau gilaaa gilaa wehh . Aku taknak kehilangan kau . Aku taknak break dengan kau . Kalau boleh aku nak hidup dengan kau sampai mati . Hmmm wehh b . Noww , aku takkan percaye sesape . Hati aku berkata , now aku nak percaye kau . Aku akan dengar ape kata kata kau b . Sumpah ILOVEYOUSOMUCH b <3
Sorry if sayang takdapat faham b . Sayang teruk kan . Taksuke dengan sayang or taksuke dengan perangai sayang cakap tao . Hmmmmmmmmmmmm :'<
Dalam hal tadi b tak bersalah langsung . Sayang yang salah , hmmmmm dah lah malas fikir ken .
Btw sayang happy dapat jumpe b tadi . B ingat tak besok hari ape ?? ANNIVERSARY kita sebulan besok b
, baru sebulan . Tapi sebulan macam macam kita dah lalui bersama kan . Btw dalam mase sebulan sayang dengan b . sayang happy gilaa bilaa b ade . Thanksssssssssssssss a lot b .
Act sayang bertambah sayang kat b . Iloveyousomuchhhhhhhhhh b . Ineedyouuuuuuu sampai sayang mati  :>

No comments:

Post a Comment